Hírek : Larry LaPierre interjú |
Larry LaPierre interjú
TCM Interview 2006.07.13. 23:20
Larry LaPierre neve a legtöbb NFS rajongó számára ismert. Az ő nevéhez kapcsolható a legújabbkori NFS történelem (mondjuk úgy) megírása, így a meglepődés teljesen felesleges annak kiderültekor, hogy Larry a Carbon fejlesztésében is komoly szerepet tölt be. Az NFSPlanet.com oldalon megjelent interjúban a játék több részéről is beszélt: a történetről (amely a Most Wanted folytatása lesz), a városról (amit Palmont City-nek hívnak) és még sok egyéb dologról is, amit a lefordított cikkben találhattok meg.
- Mi a játék alapkoncepciója, milyen helyzetből indulunk ki? - A Carbonban a Most Wantedos karakterünk hazatér városába, Palmont City-be, ahol rájön, hogy távolléte alatt a dolgok alaposan megváltoztak. Egy versenyen nem úgy alakultak a dolgok, ahogy azt szerette volna, különböző bandák uralják a várost. A cél, hogy a mi csapatunk irányítsa az egész várost - ám a küzdelem akkor válik igazán veszélyessé, amint a játék helyszíne a Carbon Canyon lesz...
- Mi lesz a különbség a Carbon és a Most Wanted, illetve az előző, Underground-széria között? - A Carbon az utcai versenyek veszélyével és hangulatával sokkolja a játékost, s mindezt megspékeli a kanyonos helyszínek nyújtotta új versenyzési formákkal.
- A játék helyszíne mindig is meghatározó egy NFS esetében. Mit tudnál mondani a Carbonban megálmodott "NFS világról"? - A Carbon egy Palmont City nevű helyen játszódik majd. A városon érződik majd a "west coast" hatás, egy kis Santa Fé-vel, ám bizonyos helyszínek Las Vegast idézik majd, ami Kaliforniához is csatolja a játékot. Színes, élettel teli várost alkotunk!
- A játék egyik nagy visszatérője a Drift mód. Miben különbözik majd az NFSU2-ben megtapasztalttól a mostani verseny? - Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Drift ismét a játék részét alkotja majd, mert komoly kihívás ügyesen irányítani az autót a kanyarokban, mindemellett azonban nagyszerű szórakozást is jelent. Sokkal fejlettebb lesz a pontozási rendszerünk, mint az NFSu2-ben.
- Mi lesz az újdonság az autóépítésben? - Először is nagyon elégedett vagyok a játék autókínálatával, a Muscle, Exotic és Tuner kategóriák bevezetése rengeteg lehetőséget biztosított a mi-, és a játékosok számára is. Mindegyik típus építgetése egyedi élményt biztosít a játékosnak, nem mellékesen az új motornak, az Autosculpt-nek is köszönhetően.
- Milyen versenymódok kapnak szerepet a játékban? - A tradicionális Circuit, Sprint mellett ismét lesz Speedtrap, Time Trial, s visszatér a Drift is. Új versenymód lesz a Canyon Duel, Canyon Race, Canyon Drift és még pár egyéb, amiről egyelőre nem szeretnék beszélni.
- Még egy utolsó kérdést engedj meg: szerinted mi lesz a Carbon legizgalmasabb részegysége? - Nehéz lesz egyet mondani, de ha ezek a játékszabályok... a Canyon Duel. Roppant gyorsan kell a kanyonban száguldani, de mindeközbne az úton kell tartnai az autót. Nem lesz egyszerű...!
Az interjút az NFSPlanet.com oldalra kattintva eredeti nyelven is elolvashatjátok.
Oldal tetejére
|