TCM Need for Speed Site
Látogatók
Indulás: 2004-10-14
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hamu
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
TCM Hírek
TCM Hírek : Interjú a producerekkel

Interjú a producerekkel

TCM Kérdezősdi  2006.12.01. 19:08

Az Xbox Community Network azon szerencsés helyzetbe került, hogy interjút folytathatott le a Carbon producereivel, Mat Thomas-al és Kristian von Fersen-el. Bár ők leginkább - nem meglepő módon - a játék X360-as reinkarnációjáról kérdezgettek, azért néhány friss-zaftos infó is kiderült a játék jövőbeli szerepvállalását illetően. Mi - tekintve, hogy olvasóink cirka 90%-a PC-rider - most eltekintenénk a teljes interjú fordításától, és csak a számotokra érdekes információkat öntjük karakterekbe. Többek között szóba kerül a NFS talán két legjobban feszegetett témája, a törés és a belső nézet, illetve egy másik kruciális kérdés, a nappal-éjszaka párharc.

Részletek a teljes interjúból:

- Miért nem törnek össze az autók a Carbonban?

- Mi mindig nagy tiszteletben tartottuk és tartjuk az autógyártókat, és nagyszerű kapcsolatokat építettünk ki velük ez alatt a tíz év alatt. A fejlesztés alatt folyamatosan tartjuk velük a kapcsolatot, hogy az ő elvárásaiknak is megfelelő módon alakítsuk ki az autókat. Amit fonots szemelőtt tartanunk az az, hogy egy olyan játék fejlesztésénél ahol a játékos gyakorlatilag oda vezeti az autót ahova csak akarja ebben a hatalmas nyitott világban - nem beszélva a többi veryenyzőről és a rendőrökkel való konfrontálódásokról - azt jelenti, hogy tiszteletben kell tartanunk a gyártók kérését. Folyamatosan azon vagyunk, hogy fokozzuk az autók sérülését amennyire csak lehet, de közben figyelnünk kell a gyártók kéréseire és a játékélményre is.

- Most Wanted nappal játszódott, a Carbon éjjel... mire számítsunk ilyen téren a következő NFS-et illetően?

- Minden évben sok időt töltünk azzal, hogy kitaláljuk melyik napszak illik jobban a Need for Speed-hez. A napszak nagyrészt a játék dizájnjától függ, úgyhogy jelenleg még nem született döntés ezt illetően.

(...)

- Lesz belső nézet?

- Nem, úgy döntöttünk egyelőre még nem használjuk ezt a jelenlegi NFS részekben. Ez olyasmi ami a jövőbeli NFS-ek egyik összetevője lesz...

(...)

- Gondoljátok a NFS játékok jobbak lennének ha több idő jutna a fejlesztésre? Szerintetek két évi munka egy helyett javítana-e bármilyen szempontból a játékon?

- A Need for Speed megjelenése most már évek óta egy bizonyos dátumhoz köthető, de fontos tudni, hogy az egyes részek fejlesztése körülbelül 18-24 hónapig tart összesen. Egy kis technikai és kreatív csapat előbb elkezdi a játék fejlesztését, a teljes csapat csak később csatlakozik hozzájuk. Mint minden játéknál manapság, minél több időnk van annál jobb! Büszkék vagyunk arra amit a Need for Speed minőségi és innovatív téren elért ezek alatt az évek alatt. Egy nagyon tapasztalt és párját ritkító csapat dolgozik a NFS-eken.

NFS-Planet

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?