Interjú a producerekkel
TCM Kérdezősdi 2006.12.01. 19:08
Az Xbox Community Network azon szerencsés helyzetbe került, hogy interjút folytathatott le a Carbon producereivel, Mat Thomas-al és Kristian von Fersen-el. Bár ők leginkább - nem meglepő módon - a játék X360-as reinkarnációjáról kérdezgettek, azért néhány friss-zaftos infó is kiderült a játék jövőbeli szerepvállalását illetően. Mi - tekintve, hogy olvasóink cirka 90%-a PC-rider - most eltekintenénk a teljes interjú fordításától, és csak a számotokra érdekes információkat öntjük karakterekbe. Többek között szóba kerül a NFS talán két legjobban feszegetett témája, a törés és a belső nézet, illetve egy másik kruciális kérdés, a nappal-éjszaka párharc.
Részletek a teljes interjúból:
- Miért nem törnek össze az autók a Carbonban?
- Mi mindig nagy tiszteletben tartottuk és tartjuk az autógyártókat, és nagyszerű kapcsolatokat építettünk ki velük ez alatt a tíz év alatt. A fejlesztés alatt folyamatosan tartjuk velük a kapcsolatot, hogy az ő elvárásaiknak is megfelelő módon alakítsuk ki az autókat. Amit fonots szemelőtt tartanunk az az, hogy egy olyan játék fejlesztésénél ahol a játékos gyakorlatilag oda vezeti az autót ahova csak akarja ebben a hatalmas nyitott világban - nem beszélva a többi veryenyzőről és a rendőrökkel való konfrontálódásokról - azt jelenti, hogy tiszteletben kell tartanunk a gyártók kérését. Folyamatosan azon vagyunk, hogy fokozzuk az autók sérülését amennyire csak lehet, de közben figyelnünk kell a gyártók kéréseire és a játékélményre is.
- Most Wanted nappal játszódott, a Carbon éjjel... mire számítsunk ilyen téren a következő NFS-et illetően?
- Minden évben sok időt töltünk azzal, hogy kitaláljuk melyik napszak illik jobban a Need for Speed-hez. A napszak nagyrészt a játék dizájnjától függ, úgyhogy jelenleg még nem született döntés ezt illetően.
(...)
- Lesz belső nézet?
- Nem, úgy döntöttünk egyelőre még nem használjuk ezt a jelenlegi NFS részekben. Ez olyasmi ami a jövőbeli NFS-ek egyik összetevője lesz...
(...)
- Gondoljátok a NFS játékok jobbak lennének ha több idő jutna a fejlesztésre? Szerintetek két évi munka egy helyett javítana-e bármilyen szempontból a játékon?
- A Need for Speed megjelenése most már évek óta egy bizonyos dátumhoz köthető, de fontos tudni, hogy az egyes részek fejlesztése körülbelül 18-24 hónapig tart összesen. Egy kis technikai és kreatív csapat előbb elkezdi a játék fejlesztését, a teljes csapat csak később csatlakozik hozzájuk. Mint minden játéknál manapság, minél több időnk van annál jobb! Büszkék vagyunk arra amit a Need for Speed minőségi és innovatív téren elért ezek alatt az évek alatt. Egy nagyon tapasztalt és párját ritkító csapat dolgozik a NFS-eken.
NFS-Planet
|